Wednesday, January 16, 2013

Giveaway NewYear 2013 JiwarOsak



Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..semoga sahabat2 yg dikasihi ALLAH sentiasa sihat..in shaa ALLAH..:)..hmm..ni 1st time saya join giveway..thanks dyira ..

jom join giveway..:)..masih tak terlambat..hehee..syarat???korang boleh refer SINI ...

salah satu syaratnye..follow this sponsor jiwarosak  potia    khalid   twitter  nadia  mahadi   mGosip  cubaTeka miaLiana.com  mohamadNasir  syada  farahShahirah  trendy  makbed  lunaLee  rileksSantai  miaLiana  kopiPasta  mailey  maileyJayle  fatiah  anasHamzah  natasya  makcik  elih  diana  izat  syarafina  yanti  eqbal  misa nadea  ilhamNuri  belalangHijau  shida

sahabat bertuah di tagIeza   nana    niera


santai2 dengan GW..:)..sekian..terima kasih..wassalam..:)

2 comments:

Shad said...

hehe... eh, ada nama saya kat situ.. :)

hepy blogging..

Blog Santai said...

Selamat bersegmen airah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ILMU MILIK ALLAH

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Siapa yang belajar ilmu agama yang seharusnya untuk mencapai keredhaan Allah s.w.t. tiba-tiba dipelajarinya hanya untuk mencapai tujuan dunia, maka dia tidak akan dapat bau syurga pada hari kiamat" (Riwayat Al-Nasai dari Abu Hurairah r.a.)

SAIDINA ALI BIN ABI TALIB

Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan.

 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com