Wednesday, January 2, 2013

NOSTALGIA

Assalamu'alaikum..sahabat saya..semoga Allah berkati..in shaa ALLAH..:)..1st time saya update 2 entry the same day...

sambil study dengar nasyid..dan terclick link "NOSTALGIA-shoutul amal"..da lama da cari lagu ni akhirnye jumpe gak..heheee..terima kasih ya ALLAH..lagu ni kenangan time sekolah menengah dulu kat SEK.MEN. TEKNIK PENG.CHEPA, KB Kelantan..kat sekolah saya dulu ade satu kumpulan nasyid..if xsilap saya diorang pernah bawa lagu ni...n vokalis seingat saya syafiq...(kene confirm kan..lupa da...da lama..heheeeee)....saya suka..jom dengar sama2..:)...bila dengar lagu ni mengingatkan kembali time sekolah2 dulu..kawan2...cikgu2..heheee..best sangat time tu..rinduuuuuuuuuuuu sangattttt diorangggggggg and time sekolah duluuuu...kak ilah, kak sarah..hidayah, kak han, sikin, tihah, hajar, wani, fain, khalida, wa, ....>sorry mention nama korang tanpa izin dan sorry gak if saya tak termention nama sahabat2 saya yang lain<

Semoga persahabatan kita kekal ke syurga in shaa ALLAH....dan maaf salah dan silap saya sepanjang perkenalan..sayang korang kerana ALLAH..:)..semoga kita sama2 berjaya dunia dan akhirat..

"Ya ALLAH Engkau berkatilah persahabatan kami, permudahkan segala urusan sahabat2ku walau di mana sahaja mereka berada, berilah mereka kekuatan dalam hadapi segala ujianMU ya ALLAh.. semoga mereka berjaya dunia akhirat dan menjadi anak yang soleh,solehah dan hambaMU yang bertaqwa..amin.."





Wassalam..:)...tima kasih..

6 comments:

Anonymous said...

happy new year dik. tq follow KA n dah follow u back ye 180

Unknown said...

salam..happy new year gak tuk akak..:)..tq..:)

Unknown said...

happy new year my friend

Unknown said...

zulham : happy new year..:)

Unknown said...

wah cik adik...banyak nostalgia yer...

Unknown said...

menteri : selagi hidup selagi tu ade nye nostalgia..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ILMU MILIK ALLAH

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Siapa yang belajar ilmu agama yang seharusnya untuk mencapai keredhaan Allah s.w.t. tiba-tiba dipelajarinya hanya untuk mencapai tujuan dunia, maka dia tidak akan dapat bau syurga pada hari kiamat" (Riwayat Al-Nasai dari Abu Hurairah r.a.)

SAIDINA ALI BIN ABI TALIB

Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan.

 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com