Saturday, November 23, 2013

LIFESTYLE#DIARY1


Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. Alhamdulillah Allah bagi kita kesihatan yang baik w/pun cuaca tidak menetu dan Allah bagi kita kekuatan untuk teruskn rutin harian w/pun terpaksa redah hujan panas. Alhamdulillah…

Sebelum tu sama2 kita doa untuk saudara seislam kita kat GAZA semoga mereka di beri kekuatan oleh Allah untuk terus berjuang dan terus berjuang..Aminn..

Waaa..dah sebulan saya amalkan gaya hidup sihat..pejam celik2 pejam celik..cepat asenya
Saya just tukar BREAKFAST saya dengan COMPLETE NUTRISI HERBALIFE..serius the best breakfast to get extra2 energy for the whole day..as a student I need extra energy to finish assignment, to attend class from morning until evening..:-)

After I take HERBALIFE 2weeks, sy dpt ase perubahan..mnum pg Alhamdulillah pergi class sampai ke petang pun masih g ase cam pagi energy tu..:-)..heeeheee..

The best I got it I can improve RESDUNG…BONUS sy dpt..berat badan turun 1kg in 1week!!!!!
Any question / interesedt just PM me https://www.facebook.com/nadia.nad.716 or emel nud_121@yahoo.com NOW!!!!  


TESTIMONI KAWAN SAYA SENDIRI..






Wassalam…Tq dear sudi singgah n luang masa jappppp je tuk bc entry y xseberapa ni..:-)




3 comments:

Amani said...

herbalife?? Family saya pun guna produk nie jugak.. Suka minum yang Shake tu.. sodap noo.. tambah2 yang perisa strawberry..

Emi said...

Setakat ni sy belum consume herbalife. Tp kakak sy pengguna setia herbalife. Sy pernah try minum dia punya. Tapi tekak ni rasa takleh terima. Haha


btw jom singgah blog sy :)

cik amal said...

haritu nk try, tp tukar shaklee pulak :) amal follow sini guna yahooo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ILMU MILIK ALLAH

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Siapa yang belajar ilmu agama yang seharusnya untuk mencapai keredhaan Allah s.w.t. tiba-tiba dipelajarinya hanya untuk mencapai tujuan dunia, maka dia tidak akan dapat bau syurga pada hari kiamat" (Riwayat Al-Nasai dari Abu Hurairah r.a.)

SAIDINA ALI BIN ABI TALIB

Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan.

 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com