Wednesday, January 1, 2014

AFTER 2013...







Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.. Alhamdulillah Allah bg kita rasa hari pertama tahun baru..Cuaca yang sangat baik…tak panas sangat tak juga mendung..sedang2..Syukur Alhamdulillah J

Berakhirnya tahun 2013 maka berakhirlah status student yang kuar untuk exam..Semalam adalah 1st paper n juga last paper..Last paper kitorg pd 31/12/2013 hari last bagi tahun 2013..Sonokkan?? (bagi seorg student lahh..kononnye excited nk habis..heeehe)

Alhamdulillah..just nk prepare tuk presentation Final Year Project je 15/1/2014..Semoga semua berjalan lancer.. In shaa Allah

Dan semoga tahun ini lebih baik dari tahun yg lepas..

Sama2 kita renung..sama2 kita fikir..sama2 kita list..sama2 kita plan..

RENUNG ape kesalahan lepas..kekurangan lepas

FIKIR camne nk perbaiki tuk hr mendtg

LIST ape dream kita target kita goal kita tahun ni

PLAN yg terbaik (tp sebaik2 plan adalah dr ALLAH)

So taka de ape yg nk berleter sangat..hahahah







Wassalam..tq J  SELAMAT TAHUN BARU 2014 !!!!!!!!


1 comment:

sitirohaida said...

selamat tahun baru...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ILMU MILIK ALLAH

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Siapa yang belajar ilmu agama yang seharusnya untuk mencapai keredhaan Allah s.w.t. tiba-tiba dipelajarinya hanya untuk mencapai tujuan dunia, maka dia tidak akan dapat bau syurga pada hari kiamat" (Riwayat Al-Nasai dari Abu Hurairah r.a.)

SAIDINA ALI BIN ABI TALIB

Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan.

 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com