Saturday, December 22, 2012

MY LOVE..DAD AND MOM


Assalamu'alaikum sahabat2 saya yang dikasihi ALLLAH..in shaa ALLAH..smg sentiasa berada dalam keadaan yg sentiasa sihat..amiin.

Kadang2 bila kita berjauhan dengan mak ayah, kita leka dengan keje kita..kita sibuk dengan tugasan dunia kita..pernah kita fikir apa perasaan mereka bila kita abaikan diorang..rindunye mereka pada kita..ada kita ambil kisah..ya Allah jauhi kami dari anak derhaka..hargai lah mereka sementara mereka masih ada lagi di dunia Allah..hargailah mereka sementara ada kesempatan..sayanggggggggggggg mak ayah banyak2..:)..kalau berkesempatan luang kejap tuk video kat bawah..:)..if sahabat da tengok video ni xperlah..:)..sebelum tu apa salahnye baca doa tuk mereka setiap kali solat..jasa mereka begitu banyak..sama2 kita amalkan..in shaa ALLAH





video

wassalam...terima kasih sahabat2..:)..komen pom xper..nak bagi pendapat lagi suka..nak tegur/nasihat sangat di alu2kan..:)

4 comments:

boni kacak said...

awak berjaya buat saya rasa rindu pada mak ayah saya... :(

nur naa'irah said...

salam..sedekahlah al-fatihah w/pom mreka masih ada mahupun da pergi buat selamanya..

dya bunga said...

dya kalau seminggu xjumpa parent dya dh rindu..:(

nur naa'irah said...

dya : col lah..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ILMU MILIK ALLAH

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Siapa yang belajar ilmu agama yang seharusnya untuk mencapai keredhaan Allah s.w.t. tiba-tiba dipelajarinya hanya untuk mencapai tujuan dunia, maka dia tidak akan dapat bau syurga pada hari kiamat" (Riwayat Al-Nasai dari Abu Hurairah r.a.)

SAIDINA ALI BIN ABI TALIB

Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan.
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com