Tuesday, October 9, 2012

"Segmen : Follow and win RM50 by Eikyn Grinxs"



Salam sahabat yang dikasihi Allah…ni segmen baru je..sape2 yang berminat boleh lah click di sini http://kemonlamakcikeikynok.blogspot.com/2012/10/segmen-follow-and-win-rm50.html..maybe 



melalui ni sahabat boleh berkenalan dgn ramai sahabat yang lain untuk terus berkongsi ilmu..walau di alam maya tidak mustahil untuk kita sebarkan ilmu yang kita perolehi..
...:-)..tidak salah untuk kita membantu sahabat kita sendiri..support diorang..sekian..


24 comments:

eikyn grinx's said...

terima kasih join... ana rajin rajin la yer Blogwalking peserta lain and follow...
boleh tengok dekat senarai peserta yang ekin dah update :)

miera elena said...

miera dari segmen yang sama .. miera singgah dan follow sini :)
http://storymieralover.blogspot.com/2012/10/segmen-follow-and-win-rm50-by-eikyn.html

nur naa'irah said...

sama2..insyaAllah kalau ana berkesempatan..skunk ana bz dgn keje..:-)

nur naa'irah said...

salam miera..tima kasih sudi support blog saya..saya done follow yr blog..smg entry2 saya dpt memberi manfaat..yang salah harap di tegur yang baik dtgnya dari ALLAH..:-)

Novelgurl said...

selamat bersegmen lagi ;D

nur naa'irah said...

iye..awk juga..:-).

nur naa'irah said...

:-)...

Fynaz Shamz said...

dtg dari segmen yg sama :)

http://fynazshamz.blogspot.com/2012/10/segmen-follow-and-win-rm50-by-eikyn.html

Anis Suraya said...

http://anisbedtimestory.blogspot.com/2012/10/segmen-follow-and-win-rm50-by-eikyn.html
Segmen yang sama. :D follow sini

nur naa'irah said...

salam sahabat..:-)..smg ilmu yg di kongsi dr entry saya dpt memberi manfaat pd sahabt2 sekalian..:-)..dan di kongsi dgn sahabt2 yang lain..yg baik dtgnya dari ALLAh dan yg salah hrp ditgur dgn nasihat ketaqwaan..:-)

nur naa'irah said...

salam.perkenalan sahabt..smg dpt menmbah ilmu dn dpt berkongsi ilmu dr entry2 sy mahupun anis..:-)..

Isabel Diaz said...
This comment has been removed by the author.
Isabel Diaz said...

Singgah sini sambil follow,

Jom follow saya jugak

Terjah sini

http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/10/segmen-follow-and-win-rm50-by-eikyn.html

Kalau rajin jomlah join sini pulak

http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/09/segmen-be-my-follower-by-didiey.html

nur naa'irah said...

salam..tima kasih..insyaAllah..:-)

Juz A Bluelygirlz.... said...

salam,, hye..
dri segmen yg sme ^^
done follow u ^^
vsit my blog ea..
klu sudi follow la skli hehe..

LyllΛzhar II said...

hi! singgah dari segmen yang sama :B

http://www.smoochie-licious.co.cc/2012/10/segmen-follow-and-win-rm50-by-eikyn.html

nur naa'irah said...

salam..terima kasih sahabat..i'll follow yr blog..:-)

nur naa'irah said...

salam pershabatan..i'm done follow..:-)

gee azie said...

bw + follow sini.... follow balik taw... :)

http://geeazielove4eva.blogspot.com/2012/10/segmen-follow-and-win-rm50-by-eikyn.html

fiqah hamed said...

singgah dari segmen yang sama..done follow sini.. (:

http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/10/segmen-follow-and-win-rm50-by-eikyn.html

StrawBerry Cynta Syasya said...

dtg dary segmen yg sme

http://music-syasya95.blogspot.com/2012/10/segmen-follow-and-win-rm50-by-eikyn.html?

Aimi Syahirah said...

Salam kenalan! Very nice blog here. Suka3x!=) Jom join.. http://www.aimisyahirah.com/2012/10/tempoh-hampir-tamat-cepat-join-segmen.html

nur naa'irah said...

salam...tima kasih aimi..:-)..insyaAllah..

NugRuL SakuRa said...

salam kenal,

Dtg dari segmen yg sama

done folow ur blog :)

http://nugrulsakura.blogspot.com/2012/10/segmen-follow-and-win-rm50-by-eikyn.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ILMU MILIK ALLAH

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Siapa yang belajar ilmu agama yang seharusnya untuk mencapai keredhaan Allah s.w.t. tiba-tiba dipelajarinya hanya untuk mencapai tujuan dunia, maka dia tidak akan dapat bau syurga pada hari kiamat" (Riwayat Al-Nasai dari Abu Hurairah r.a.)

SAIDINA ALI BIN ABI TALIB

Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan.
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com