Saturday, March 9, 2013

NICE DESIGN

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

Alahmdulillah..dpt gak tgk wajah baru "NURNAA'IRAH'..cantik kan sahabat????..heheheee....bagi saya lah..saya suke sangat..thanks a lot kat farra..harga??..tak mahal pun..kalau berminat boleh contact cik farra..heheee..




Thanks a lot..:-)


7 comments:

Seneorita Baharin said...

wahh chantekk sgt dear..... :D

nur naa'irah said...

seneorita : thanks dear..:-)

ShuhaidaSaad said...

kombinasi dua warna ni sangat cantik. terjatuh hati pula :)

nur naa'irah said...

shuhaida : yup tol tu..soft pink + soft blue..:-)

seribupilihan said...

wah..memang cantik sekali..:-)

seribupilihan said...

wah..memang cantik sekali..:-)

nabila said...

cantik2. dulu cantik,sekrang pun cantik. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ILMU MILIK ALLAH

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda: "Siapa yang belajar ilmu agama yang seharusnya untuk mencapai keredhaan Allah s.w.t. tiba-tiba dipelajarinya hanya untuk mencapai tujuan dunia, maka dia tidak akan dapat bau syurga pada hari kiamat" (Riwayat Al-Nasai dari Abu Hurairah r.a.)

SAIDINA ALI BIN ABI TALIB

Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan.
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com